Polynice's Agency

Le Prétoire Cabinet d'Avocats www.polyniceagency.com

Polynice's Agency

Eske nou vle plis Kanaval Ke Dlo Prop nan Fonds-Parisien?

Tanpri ba nou opinion ou paske san ou nou paka fe anyin pou Fonds-Parisien. Nan Polynice's Agency nou pre pou nou paticipe soi avek Organization or foundation. Inscri avek nou pou kap nan diskition an. Merci anpil pou paticipe nan diskition sa. Ke Bondie Beni ou.

Share Twitter

Attachments:

Reply to This

Replies to This Discussion

ok nou bezwen 40%dlo nou bezwen 30% lot bagay ki enpotan nan peyi a,nou bezwen 20% respe nan zo'n res la pou je'n nan sans sa nou pa vle nou konpran'n se vle nou pa vle kanaval la nou vle nou ranje zafe anbians la,

Reply to This

Sa se opinion Berthony.
pou kesyon eske nou bezwen plis kanaval ke dlo potab nan fon-parizyen. Mwen minm berthony repons mwen se non, non, mwen pa bezwen plis kanaval ke dlo potab paske nan tout peyi kote mou'n ap viv dlo potab okipe gro plas nan cahk mou'n kap viv epi kanaval se bagay yon ti bout tan.

Reply to This

Salut a vous
tout abord, je dois dire que le canaval a Fonds-Parisien c'est bon. On gagne de popularite pour nos trois jours de jouissance qui se rependent un peu partout dans le pays; si je ne trompe pas meme au niveau international. Alors pourquoi le critiquer. Mais ce qui est triste, ce n'est que pour trois jours par année. Ainsi dit, pourriez vous imaginer combien de litre d'Eau que nous avons besoin par jour ou combien de fois il nous revient de boire de l'Eau dans une journée. konsa kompatriot mwen yo nou pa besoin mande ki impotans dlo genyen nan la vi nou. en pansan, kombien nou depanse pou realize kanaval chak ane e mwen kwe nou sou plusieurs annees. map kontinue poum di an nou pran motie nan kob nou depense pou nou realize kanaval la pou yon projet dlo potab ; e na dim kombien ane lap dure san pale de jou. A remarquer, le canaval a des retombees non significatives dans l'activite economique de notre region et tout le monde a contribue pour sa realisation; est-ce vrai? meme des billlets d'avions sont achetes en masse et pourtant Tijoceline et TiJean, mon cousin ou ma cousine ne sont pas capables de se nourrir et d'aller a l'ecole. je ne veux pas dire qu'il faut bannir l'activite canavalesque a Fonds-parisien mais je veux tout simplement avancer ce point pour dire que nous avous bel et bien sauter les etapes du developpement. Car, nous n'avons meme pas lesmoyens de subsistance et nous nous rejouissons de l'abondannce. Loin de la, l'idee que ces trois jours destinés au canaval ni soient plus. Au contraire, j'aimerais que vous soyez piques par les memes enthousiasmes, devouements de voir les parisiennois se rejouissent d'une joie incessante; mais, non pas pour trois jours. sa vle di ke Tijoceline ka al lekol Tipierre pa soufri nitrision Madanjean ap travay etc ou pa besoin president pou ou pense konsa puisque que sans le peuple il n'y a pas de president. beleive it l'union fait la force
pou nou ka uni nou fok nou konn valeur nou et fok nou rekonet ki mounn nou ye
Mwen ta di anpil bagay men helas
Comprehension, Unite, sagesse, courage pa renn yon mounn lach au contraire li renn you mounn fort

Reply to This

RSS

Badge

Loading…

© 2010   Created by Polynice's Agency on Ning.   Create a Ning Network!

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy  |  Terms of Service

Sign in to chat!